Lång dag

Har varit på bio idag, andra gången i Bangalore. Jag som alltid gick på bio i Mumbai, men här blir det aldrig av. Efter bion var jag iväg och spelade lite i en spelhall och därefter mötte jag upp några kompisar. Var även hemma hos mig en stund på kvällen innan vi gick ut och käkade middag tillsammans. En mycket lång och trevlig dag har jag haft idag, skönt att man kan spendera dagarna med något kul, istället för att bara sitta hemma och häcka..

Varje gång jag ser mig själv i spegeln känns det som en helt annan människa. Det var längesedan jag var såhär brunhårig! Jag ska försöka bleka det lite grann, runt den 12, för då händer det grejer.... ;)

Godnatt allesammans


Comment
Postat av: Lisa

2011-04-06 @ 21:33:53

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0