Matchen igår

Det verkade som att det var en bra match igår, jag satt och kollade på mitt favoritställe Banana beach och försökte komma på hur tusan det fungerar, och vad det går ut på. Jag frågade flera gånger, "vem leder nu?" Men tydligen så vet man inte vem som vinner förrän på slutet, och ingen leder! Skitkonstigt... I alla fall så gick det inte att undgå såklart att Indien vann, det var helt galet vad folk firade, men sen tänker man ju, okej efter kanske en timma så borde ni ju ha lugnat ner er, men inte... Klockan sju imorse skjöt folk fortfarande sina raketer och smällare och jag var smått irriterad! Nu är det äntligen tyst, just här i alla fall. Får se hur det är sedan när jag kommer ut..


Indien gjorde nog något bra här...


Snacka om att den här killen gillade uppmärksamhet. Jag har hans 
fuldans på video som ni får se senare. Han spenderade mestadels sin tid
framför tvn.


Den obligatoriska ansiktsmålningen. Dock så skippade mannen som målade
den, den vita färgen då jag redan var vit.. Tack för den! Här kan ni också se
några av mina tusen myggbett...



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0