Regn och åska

När jag kom ut från mataffären såg det ut att vara storm! Det hade blåst så mycket under den korta halvtimmen och det låg en massa skräp och grenar överallt. Jag anade att regn var påväg så jag skyndade mig hem.. Och knappt kom jag innanför dörren innan det började ösa ner. Även fast det är skönt när det regnar här då man får en liten sval bris, så är det inte kul att vara ute när det regnar.. Men jag kom hem, torr och glad som tur var..

Nu ska jag snart iväg och kolla på cricket finalen som spelas idag.. Eller ja, titta ska jag väl knappt göra det är ju inte så roligt, men ett trevligt sällskap blir det i alla fall..

Ha en trevlig lördag, och Gooo India!

Ps. Indien och Sri Lanka spelar final idag...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0