Satans ungar 2....

Kom nyss på en liten skitunge att försöka sno mina trosor! Tur att jag har tvättlinan utanför mitt rum.. Hade det varit några gamla trosor från Lindex hade han väl kunnat ta dem (om det nu var för det syftet jag hoppas, att han ville ha dem och ge till sina systrar?) Men inte mina dyra märkestrosor.

Jag öppnade fönstret och skrek till honom, han blev skiträdd, tappade mina trosor och slängde sig mot väggen, som att jag inte skulle kunna se honom.. Jag sa till honom att jag fortfarande kunde se honom och sa att han skulle springa därifrån. Och det gjorde han, fort som bara den.. Jag gick ut för att hämta mina trosor, och då var han utanför grinden, så fort han såg mig sprang han iväg igen, och jag ropade efter honom att kom inte hit och sno mina trosor igen! Haha, jag hoppas att han skämdes så mycket att han aldrig vågar komma tillbaks igen..

Speja och sådana där liknande bus är väl okej, men inte att dem ska sno mina saker.. Borde kanske anställa en vakt som är här och arbetar efter att jag har tvättat.. Ja, det finns säkert sådana jobbmöjligheter här i Indien. Tvättvakt!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0