Satans ungar...

Kommer ni ihåg mina grannar?

 

Här bor även satans ungar.. Många gånger har dem spejat på mig genom mitt fönster, vilket är helt okej.. De är ju ändå små, typ max 7 år.. Det var ju skitkul att göra sådant när man var liten.. Jag, Vickan och Mikaeala  spionerade till exempel på Mikaelas pappa, det var ju sååå himla roligt.. I alla fall, idag så låg jag i sängen och kollade på Gossip Girl, och märker hur gardinen rör sig och ungarna springer fnissandes iväg.. Jag tänkte inte så mycket på det förrän jag går ut för att hänga min tvätt! Världens största kackerlacka ligger utanför mitt fönster, död såklart. Så de där satans ungarna försökte kasta in den äckliga i mitt rum! Blää, nu vill jag aldrig mer ha fönstet öppet här.. Min roomie Sam har sagt att de har kastat in diverse saker i hennes rum tidigare, dock inga döda kackerlackor...


Comment
Postat av: Vickan

Haha, ja, att speja pa Christer var riktigt kul! Synd att han blev sa arg bara! Haha. Men fy vilka ackliga ungar - kasta doda kackerlackor! Och sno trosor - knappisar. Jag hade hellre gatt utan an att sno nagons anvanda.

Forresten - heter det inte sommerska for kvinnor och skraddare for man? =)

2011-04-03 @ 19:40:27
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja det var faktiskt jäkligt roligt.. Visst visade jag dig alla agent 000 saker som jag hittade? Alltså, vi var väldigt roliga när vi var små, utan att vi visste om det då! Gick du till spökhuset på riktigt? Jag gjorde det, men jag fattar inte hur jag vågade, eller att jag inte ljög om det, det hade jag gjort nu! När kommer du till Sverige i sommar? Några planer ännu?

Kram

2011-04-03 @ 21:12:17
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch vad äckligt med kackerlackor :O stackare. :(

2011-04-03 @ 21:39:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0