The Royal wedding

Ikväll går jag på expatparty med tema "The royal wedding". Ska bli så roligt, så vi måste klä upp oss väldigt fint ikväll.. Har inte varit på dessa expatfester på länge nu, så det ska bli kul att se om det är några spännande människor i Bangalore just nu.. Min roomie har precis lämnat lägenheten, hon ska vara i Delhi i en vecka då hennes bror ska gifta sig. Jag önskar att jag hade kunnat följa med, det hade varit så roligt, men det passade tyvärr inte nu =(

Var det förresten någon mer än jag som tyckte att det brittiska bröllopet var väldigt stelt? Kronprinsessans bröllop var så mycket finare..


Comment
Postat av: Lisa

Jag tyckte också det var stelt. Victoria och Daniels bröllop var så mycket mer kärleksfullt än detta. Men det måste vara svårt att visa sina känslor öppet inför typ 2 miljarder tittare..



Vi hörs imon!



Kram Lisa

2011-04-30 @ 15:20:31

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0