This is India

Jag stötte på en megasöt liten tjej idag, utanför mitt hus. Jag ville bara krama sönder henne för att hon var så himla gullig. Hon pratade inte ett enda ord, och hon var så blyg och försiktig, och hon var så söt, så söt...
Många pussar fick jag, och ett hundratal nya kort fick jag i min kamera idag. Många söta och många konstiga.. De äldre männen ville ta kort när vi skakade hand, när jag blev skjutsad på en cykel, när jag satt och de stod, när de stod och jag satt, etc etc...

 
Sötnos












Japp, det här är mitt älskade Indien ♥


Comment
Postat av: Lisa

Vad stora öron den gamla damen ser ut att ha!!

2011-04-18 @ 19:07:15
Postat av: Sara

Du är uppmärksam du Lisa =).

Jag tror hon har haft tunga örhängen i sitt liv, för det var stora hål i öronen, därför som de ser så stora ut..

2011-04-18 @ 19:59:53
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0