Tråkigt hemma

Sitter hemma och arbetar lite grann. Vilket är sjukt tråkigt. Men blev nyss avbruten av att mina kompisar kom hit, dock var det inte alls länge. Men nu känner jag hur det börjar kurra i magen, så det blir nog ännu ett litet avbrott för att laga mat. Är sugen på pasta idag, så det får det bli. Hade varit sjukt gott med Carbonara, men jag har ingen bacon hemma, och jag orkar inte gå iväg och köpa det heller för det är så varmt ute, så det får bli något vegetariskt..

Fick förresten ett litet kärleksbrev för en liten stund sen;

"Hello
My name is ..... i saw your profile and it was interesting so i would like to know more about you. It will be a pleasure to read from you, if you wouldn't mind, you can email me in private at (........) so that i can reply you quickly and also send my picture for you to know me. I want you to know that real love matters. I will be expecting your mail soon, kiss.
Your lovely new friend,
....."

Det är ju alltid lika kul att få sådant här, speciellt när man är hemma och är lite uttråkad som jag är för tillfället..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0