UB city

Igår hängde jag i UB city, som är ett fancy shoppingmall. Eller det är inte bara ett shopping mall, de har hotell, kontor, nattklubbar, barer och service apartments också. Jag var inne i Louis Vuitton butiken jättelänge och lade till en massa väskor på min önskelista. Tänk om man kunde få shoppa loss där inne, vad lycklig man hade blivit då...





Idag har jag inte gjort många knop, bara varit och handlat, lagat mat, tvättat, städat och sovit jättelänge.. Det är så en vanlig söndag ser ut här i Koramangala... Men nu så ska jag snart göra mig iordning och hitta på något roligt, jag kan inte stanna inne hela dagen, något produktivt måste jag se till att göra....


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0