...

I fredags var jag ute med mina vänner och en ny tjej som har kommit till Bangalore, svenska Elin. Vi var på Hint, det var hur kul som helst, men det var lite för packat med folk. Tjejer kom nämligen in gratis, killar fick betala lite grann och sedan fick de dricka hur mycket som helst! Träffade på en gammal kompis som jag inte träffade på länge, och sedan var även våra kompisar i bråk med en annan kille! Tjejer är ett känlsigt ämne här borta. En kille hade tydligen varit ganska på en annan tjej en kväll tidigare, och i fredags så hade han börjat prata med mig och min kompis flickvän. Då utbröt det ett bråk, de började slåss och knuffas!

Men kvällen slutade väl, killen försvann och vi hade fortsatt trevligt efter det. Kom hem runt tolv tiden! Igår skulle jag egentligen ha gått ut igen, men jag var så himla trött. Roomie kom över och vi satt hemma och snackade lite bara.. Jag somnade klockan tio, hehe... Jag har min nya roommate har nu hittat ett bra gym, som är väldigt billigt och ligger väldigt nära oss. Han skulle egentligen väcka mig imorse så att vi kunde gå, men han har inte vaknat ännu, så det blir nog ingen träning idag..

Idag har jag massor att göra, tvätta, laga mat, köpa simkort till Elin, köpa papperskorg, gymskor, visa runt Elin i stan, packa upp, träffa roomie. Får se vad jag hinner med idag.. Jag hade velat sola också, men det hinns nog inte med...

Några bilder från Hint i fredags..



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0