Internet is working again


Hittade två bilder från någon Onsdag på Loveshack. Här ser ni mig och Gianluca. Jag har alltid på mig högklackat, varför är alla så himla långa jämfört med mig?!

Och här ser ni mig med Ishara (tjej) och supersöta Vishal.

Alltså, jag älskar verkligen att hänga på Loveshack, jag träffar alltid på en massa roliga människor. Vissa weirdos finns ju också. Skrev jag om när jag var där i Söndags? Jag snackade med några kompisar, och med några ytliga bekanta som jag träffat på fester tidigare. En av dessa bekanta, en man som jag glömt namnet på, blev helt förälskad i mig! Det slutade med att han kallade mig för vacker, och barbiedoll etc. framför alla och att när han sedan skulle köra mig hem berättade hur mycket han älskade mig. Haha, killen var gift så det kändes ju lite konstigt minst sagt..

Igår var jag i alla fall ute med några vänner. Bland annat Vishal, som är på bilden ovan och en annan tjej som är tillsammans med en svensk kille. Vi åkte till ett , för mig, nytt ställe, som heter F bar. Det var inte alls många människor där, så jag och en vän åkte hem ganska så tidigt. Tror vi var hemma strax innan tolv. Väl hemma så gjorde vi lite mat och kollade sedan på film ihop. Dock så somnade jag såklart, jag kan verkligen inte hålla mig vaken om jag ligger i sängen sent och kollar på film.

Jag sov över och fick skjuts hem idag, strax innan tre var jag hemma och har sedan dess inte gjort mycket alls. Jag är ju ledig idag, så jag har mest njutit av att inte behöva göra någonting. Jag ska väl snart gå iväg till gymmet, efter det så ska jag träffa Roomie, hon ville att vi skulle dricka kaffe någonstans, så då får vi väl göra det...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0