FRO

Då var det dags för FRO igen denna morgon.. Jag hoppas att det går snabbt och smidigt, men det vet jag är för mycket begärt. Det är ju faktiskt FRO som vi pratar om här..

Igår var min lediga dag, tillbringades tillsammans med en vän. Vi gjorde inget speciellt, satt mest hemma och kollade på film, lagade mat och lyssnade på musik.. Men det var mysigt i alla fall att få vara ledig.. Jag har glömt mitt kamera batteri hemma hos en kompis så jag har inte tagit några kort på sistone. Anledningen till att han har mitt batteri - Vi var på bio häromdagen och när jag insåg att jag hade kameran i väskan plockade jag ut batteriet och lade i hans väska. Annars hade de tagit min kamera, då det absolut inte är tillåtet att ta med in. Godis är för övrigt inte heller tillåtet att ta med på biografen..

Jaja, ha en trevlig dag alla


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0