FRO?

Igår skulle jag egentligen ha fått de sista dokumenten som behövdes för min registrering. Dokumenten var klara, men de var inte signerade! Och den enda personen som kunde signera var inte där längre när jag hämtade dokumenten. Det var alltså samma person som hade fixat fram dokumenten, och då undrar man ju vad den personen tänkte med, som inte signerade dem samtidigt! Så nu måste jag alltså åka till kontoret och därefter till FRO, vilket är VÄRLDENS omväg. Ungefär två timmar extra kommer det ta, och det är ju roligt!

Jag kommer antagligen sitta på FRO hela dagen idag, det går ju inte direkt snabbt där.. Men då kan jag förhoppningsvis även åka direkt hem efteråt, och inte tillbaks till kontoret. Ska möta upp en svensk tjej ikväll, som är ny i Bangalore. Vi ska ut till ett ställe som heter Hint, tillsammans med några av mina kompisar. Det ska bli mycket roligt! Och väldigt kul att få prata lite svenska här, så att ingen annan kan förstå, så får alla se hur roligt det är, hehe... Payback time!


Comment
Postat av: Elin

Det kommer bli superduper kul!! se ya later! :)

2011-08-05 @ 07:10:31
URL: http://elinlindgren.se

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0