I got a new haircut

Det har jag ju glömt säga, att jag har klippt mig. Fast det är något av det värsta jag vet här i Indien. När jag gick till frisören i tisdags så bad jag dem att klippa håret exakt som det var, bara göra det lite kortare. Jag frågade även om de kunde göra det, om de inte kunde skulle jag gå därifrån. De sade såklart att de kunde.. Jag satte mig och när hon hade klippt första gången så kände jag hur jag fick en massa tunga stenar över bröstet. Jag mådde dåligt, kände hur jag började bli väldigt varm och svettas. Det var på grund av att jag var så rädd att hon skulle klippa fel och fult. Jag mådde så ända tills jag kommit därifrån och satt upp håret i en tofs. Det blev ju såklart inte så som jag ville ha det plus att det blev för kort för hon skulle jämna till det hela tiden så det blev bara kortare och kortare..

Men men, det är bara en tidsfråga innan det blir lite längre och jag känner mig bekväm med håret igen. Tills dess så får det nog bli tofs, och kanske lockar.. Nu har min kamera fått något cp-spel här så jag kan inte kopiera bilderna från kameran till datorn. Så igen får ni vara utan bilder.. Ska be någon av mina roomies om hjälp..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0