I have a puppy

Ja, det var ju inte världens roligaste på FRO idag. Jag fick visserligen mitt Residental Permit, men det finns fortfarande vissa problem.. Jag ska dit på måndag igen för att träffa The big boss! Efter att jag äntligen var klar med FRO (halv sex) så kunde jag åka hem och arbeta lite grann. Hade det inte tagit hela dagen så hade jag blivit klar snabbare med arbetet och kunnat njuta av en kväll ute, men nope, så blev det inte.. Jag hann i alla fall komma iväg till gymmet en stund, och det var himla skönt! Det är så roligt när man märker att man blir bättre och orkar mer, och jag blir väldigt pigg av att gå på gymmet. Idag var jag ensam tjej på gymmet, tillsammans med typ tio asbiffiga killar! Känner sig ju lite miffo när man typ inte orkar några vikter alls och de tar typ de tyngsta... Men men, det är säkert bara jag som tänker så..

Nu för ungefär en timma sedan så har vi fått en ny liten krabat till huset. En av mina roomies tar hand om herrlösa valpar, så idag kom det hit en liten valp akut, de hade precis hittat den och skickade då hit den. Roomie skulle ut, så nu sitter jag här och är hundvakt.. Jag tror den har löss, så den har fått en liten kartong att ligga i. Han smet precis ur kartongen, sprang iväg och gömde sig i ett hörn för att bajsa.. Mmm, det får nog bli roomie som torkar bort det sedan! Jag har fortfarande inte fått tillbaks mitt batteri till kameran, så tyvärr inga bilder på den lille sötnosen.. Han är helt vit, och mycket smal, men väldigt söt!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0