I love my life

Ibland kanner man sig bara sa dar allmant lycklig, nar allting kanns hur bra som helst. Jag far ibland sadana moments nar jag tanker pa hur lyckligt lottad jag ar som har chansen att bo har i Indien, som jag verkligen alskar. Jag kan verkligen inte fa nog, det ar sa himla harligt land att bo i. Saklart ar ju inte allt en dans pa rosor, men for det mesta ar jag bara allmant lycklig och glad har. Jag bor i ett varmt, handelserikt land, jag har en massa underbara personer runt omkring mig, jag har ett bra boende, jag tranar, jag traffar pa sa mycket manniskor, jag har chansen att fa ga till superfina, lyxiga utestallen, jag ater toppenmat varje dag, jag bor centralt i staden som jag har lart mig att alska, jag har ett jobb (som jag egentligen inte vill ha, men jag far ju pengar och chansen att stanna har). Jag alskar mitt liv, och jag ar sa glad att jag har fatt chansen att flytta hit.

Jag hade en riktigt rolig kvall igar pa Loveshack. Min van som jag akte dit med gick pa toaletten direkt nar vi kom dit, sa jag gick runt och letade efter folk som jag kande. En helt okand kille kom fram och fragade om jag var Sara. Jag svarade att det var jag, och det visade sig att det var min italienska kompis kompis. Hur han kande igen mig vet jag inte, da jag aldrig har traffat honom tidigare.. Han sade att min kompis hade beskrivit mig som en blond, kort tjej med hogklackat och kort klanning eller kjol! Haha, tydligen ser jag alltid ut sa.. Men men, jag umgicks och traffade pa en massa trevliga manniskor (som vanligt), bland annat en ganska stor skadis fran Mumbai. Det ar sa roligt nar man kanner igen sa manga manniskor. De flesta bartenders vet ocksa vem jag ar, och bjuder pa drinkar som jag snallt tackar nej till..

Efter Loveshack akte jag hem till en annan kompis en liten stund, jag var sedan hemma strax efter ett och umgicks da med alla mina roomies lite grann. De hade suttit hemma hela kvallen och haft fest, atit, druckit, kollat pa film och spelat spel...

Idag vet jag inte vad jag ska hitta pa efter jobbet, men jag kommer sakert att halla mig upptagen. Det finns alltid tusen saker att gora nu for tiden! Tiden racker verkligen inte till, jag har egentligen inte tid att jobba, men jag ar sa illa tvungen att gora det anda.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0