It is Löööööördag

Usch vad dålig jag är på att skriva nu för tiden.. Men det blir väl så när man är så upptagen med jobb och annat. Igår direkt efter jobbet så åkte jag hem till roomie för att käka middag och sedan dra vidare ut. Jag, tillsammans med roomie, Shuba och Gianluca åkte till ITC Gardenia, ett fancy hotell, för expatfest. Det var helt okej, men jag ser mer fram emot ikväll, när vi ska dra till SKYYE BAR i UB CITY, yeeeehoooooo! Den här gången ska jag inte glömma min kamera..

Jag ska strax hoppa in i duschen, sedan kommer roomie hit, Elin och sedan Gianluca som plockar upp oss på vägen.. Det ska bli så himla roligt ikväll! Jag hoppas bara att det inte börjar regna, för Skyye bar är nämligen utomhus.. Bilder kommer imorgon kväll eller så, när jag har möjlighet att lägga upp dem..

Ha en trevlig lördag allihopa, det ska nämligen jag ha =)


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0