Jag är kär

Jag är nyss hemkommen från bästa stället i Bangalore. UB city´s Skybar. Herregud, det ligger på 16de våningen och är helt fantastiskt. En stor utomhus bar, med utsikt över hela staden. Nu såg jag det tyvärr bara när det var mörkt, ska försöka komma dit tidigt någon dag också, så man verkligen se vart man är någonstans. Det här stället var i all fall ett av de bästa ställena jag varit på någonsin faktiskt. Helt underbart, och nu vill jag inte gå någon annanstans förutom Skyebar..

Idag kom jag hem ganska tidigt från jobbet, det var en expressbuss så jag var hemma på ungefär 20 minuter. Efter det så skyndade jag iväg till gymmet och var där en timma, sedan mötte jag upp roomie och vi åkte till Skyebar för att träffa några vänner.. Tur att man inte dricker, för drinkarna där är extremt dyra.. =)

Nu blir det i alla fall sovdags, ska ju upp tidigt imorgon och jobba. Godnatt♥


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0