Ledig dag = lång dag

Jag har varit ute med Elin hela dagen idag. Hon kom hem till mig runt tolv tiden, och vi åkte då till Brigade road/Mg road/Commercial street för lite shopping, jag köpte det jag behövde och Elin fick med sig ett par skor.. Käkade lunch på Mcdonalds, och sedan drog vi iväg för sightseeing. Ett ställe som heter Vidhan Sadha, som är något stort parlament här i Bangalore, mittemot så låg Högsta domstolen, och bredvid låg en stor känd park, Cubbon Park..

Klockan närmade sig fem och vi började bli smått trötta, drog oss hem till mig för att skaffa ett simkort och threading! Threading är alltså när man tar bort hår med hjälp av en tråd. Jag kollade först på när Elin fixade till sina ögonbryn, jag trodde inte att jag skulle våga, då jag brukar tycka sådant är så himla obehagligt, men efter en liten stund satt jag i stolen och fick mina ögonbryn fixade.. Det gjorde faktiskt ganska ont, men det gick bra ändå. Nu när det väl är över känns det bra att jag har gjort det. Det är mycket bättre än att noppra ögonbrynen för man får verkligen bort allt hår, även de där småhåren som man inte ser..
 








Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0