My puppies

Som jag har nämnt tidigare så har vi ju några valpar hemma, närmare bestämt 5 små söta valpar.. Den stora bruna valpen är min favorit, han är så där lagom busig och framåt. De andra är lite mer avvaktande..


Så det här måste jag lämna varje morgon när jag går till jobbet. Jag vill såklart inte det, utan vill hellre stanna hemma och gosa och busa med dessa små sötnosarna.. Det är verkligen synd att jag inte kan tjäna några pengar på att ta hand om dem.

Igår var förresten Roomies nya roommates födelsedag så de var ute och käkade middag ihop. Jag gick dit en snabbis, typ 10-15 minuter innan jag var tvungen att skynda mig iväg till nästa fest. Det var tråkigt att lämna dem, det hade varit mysigt att ha en riktig tjejkväll tillsammans. Det har jag inte haft på hur länge som helst. Jag har ju nästan bara killkompisar här, så man saknar att umgås med bara tjejer ibland..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0