My puppy died

När jag kom hem efter jobbet idag så frågade jag direkt efter våran puppy. Min nya roomie sa att hon hade dåliga nyheter. Hon hade tagit den till veterinären och tydligen var den mycket sjuk, de gav den mediciner och så men han dog på bordet. Tråkigt, men så är det ibland. Som tur var hann jag inte bli så fäst vid honom, då hade det såklart varit jobbigare..

Idag har det varit full rulle på jobbet, gick ganska snabbt, förutom den sista timmen som segade sig fram. Jag har mest sett fram emot att få sluta så jag kan åka iväg på fest.. Ska till Loveshack ikväll med en kompis, kanske att italienska maffian kommer också, men det är inte säkert..

Jag har missat en massa bra fototillfällen nu när jag inte har mitt batteri, måste få tillbaks det imorgon så att jag kan ta några kort någon gång.. Nu ska jag käka lite kvällsmat sedan ska jag göra mig iordning för en kort och galen utekväll..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0