No Internet

Nagon har kapat varan internet ledning hemma, sa jag har inte haft internet pa nagra dagar nu. De sager alltid att de kommer inom en halvtimme, men de kommer aldrig och lagar.. Alla ar smatt irriterade minst sagt. Man blir ju ganska sa isolerad utan internet..

Men jag lever i alla fall. Jag arbetar pa och umgas med en massa folk pa fritiden, knappt sa jag hinner med allting. Nagonting maste prioriteras bort, och for tillfallet blir det somnen.. Men det gar bra anda..

Vi har nu fatt fem nya, ybersota hundvalpar i huset. Jag vill adoptera alla, men det kan jag tyvarr inte gora. Jag hade garna velat arbeta med att typ ta hand om gatuhundar har, det tror jag hade passat mig perfekt.. Jag kanner det varje morgon nar jag gar in till valparna och gosar och sedan maste lamna dem for att ga till jobbet..

Ikvall ska jag ut med nagra kompisar, imorgon ar ju min lediga dag, sa jag hoppas pa en rolig kvall...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0