Sista dagen på Fashion week

och det var så grymt. Det slutade med att vi, jag och mitt gäng, stod och dansade med alla modellerna =). Åh nu är jag så ledsen att det inte är mer fester... Jag åkte ganska så tidigt, jag var där runt 5 på eftermiddagen och jag gick på en massa modevisningar.. Efter det började efterfesten någon gång runt åtta. Igen så bjöd de bara på whisky och öl, så jag avstod från drickandet. Åh, det var så himla roligt, och jag träffade en massa härligt folk. Vi drog hem runt halv ett, när musiken äntligen hade lagt av. Från det hotellet är det ungefär en kvarts restid, men jag var inte hemma förrän två! Vi hade världens otur!

Först körde vi fel, vi hade ingen aning om vart vi hamnade och det fanns ingen att fråga, så vi hamnade ännu mer fel. När vi tillslut visste vart vi skulle, slutade bilen fungera. Efter ungefär en halvtimma, kom vi iväg igen. 5 minuter från mitt ställe, stannade polisen oss, och var allmänt irriterande och skulle ha pengar av oss. När de väl fått våra pengar, så fungerade inte bilen igen.. Åh, jag var så arg, jag som ville vara hemma tidigt och sova på grund av att det är min första jobbdag idag..

Men men, det gick bra ändå, jag lyckades vakna i tid, och roomie sa att hon skulle köra mig, för att mitt jobb ligger på vägen till hennes...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0