Utan blogg i flera dagar

Bloggen har inte fungerat på några dagar nu, så jag har inte kunnat skriva någonting.. Dagarna forsätter som alltid, jag jobbar på och träffar en massa nya folk hela tiden.. Det är nog det bästa med att bo här, att man stöter på så himla många, olika människor. Jag har även stannat hemma några dagar då jag har mått lite dåligt, och idag skulle jag egentligen till FRO, och hämta mitt Residental Permit, som det så fint heter, men det är tydligen fortfarande inte klart! Jag har åter igen bollat över ärendet till jobbet, får se när och om det blir klart någongång..

Nu har regnperioden börjat så smått, det regnar i princip varje dag nu, mest på kvällarna, vilket är skitjobbigt för det tar aslång tid att komma hem då. Hela världen stannar typ upp när det regnar, trafiken blir helt galen. För min kompis som bor i samma område som mig, och arbetar i Indiranagar, ca 10-15 minuter bort, har det ibland tagit 1,5 timma att komma hem. Haha, roligt att sitta i trafiken så länge..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0