Vad har hänt med mig?

De som känner mig, vet att jag aldrig har tränat en dag i mitt liv (förutom ridning då, om det räknas, och gympan i skolan) och jag har aldrig känt det minsta suget till att börja träna. Men nu har någonting ändrats. En månad innan jag åkte till Sverige så började det krypa i kroppen, och allt jag ville göra var att träna. Roomie började träna och jag var galet sugen. Men bestämde mig för att vänta tills jag kom tillbaks, så det inte skulle bli ett avbrott.

Nu har jag alltså börjat, började i måndags och jag tänkte att jag skulle skryta om att jag har gått varje dag, men det är ju bara onsdag.. Haha! Men det är hur skönt som helst att gå och träna, har aldrig känt mig så här motiverad och jag är så glad varje gång jag kommer från gymmet.. Jag försöker värva massa folk att börja träna.. Några är på G, men väntar på pengar.. Idag tränade jag mina armar, de är så himla svaga! Känner att jag kommer ha lite ont imorgon, men jag ska försöka gå imorgon ändå..

När jag kom hem från gymmet, skulle jag gå in i mitt rum, öppnade dörren och möttes av världens största råtta! Den sprang mellan mina ben och gömde sig under soffan. Jag skrek och min "landlady" kom inrusandes och undrade vad som hände.. Hon tyckte att vi kunde döpa råttan och ha han kvar. Jag sa att, tack men nej tack, då flyttar jag härifrån! Faktiskt så har min gamla roomie haft råttor i sin bil, så jag är helt säker på att det är hon som har släpat med sig den här hit... SAM, KOM HIT OCH HÄMTA DIN BABY!


Comment
Postat av: Vickan

Men minns du inte när du och jag gick på gymmet i Stenungsund ett tag? Vi löste årskort och var säkert där en fem gånger! Haha.

2011-08-10 @ 23:36:28
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: Sara

Haha, klart jag kommer ihåg! Men jag hade för mig vi bara gick en gång.. Gick vi fem gånger var vi ju ändå ganska duktiga, haha!

2011-08-11 @ 07:24:00
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0