Bryan Adams

Ryktet stämde, det var en konsert igår. Jag åkte iväg med en kompis, köpte biljetter och smet före i den kilometerlånga kön för att komma in på området. Jag vägrade stå i den långa kön, och det löste sig ju ganska bra om man smet in i kön! Kamera fick man inte ha med sig på området, det fick jag reda på när jag skulle gå in. Jag hade världens bråk med vakterna, tillsammans med andra indier, om var jag skulle lämna mitt batteri. De ville att jag skulle lämna det i en stor låda, där alla sen skulle rota fram sina saker, jag sa aldrig i livet! Om det nu var så viktigt att inte ha med kamera så får de ha något säkert ställe! Tillslut var de nära på att inte släppa in mig, så arg som jag var på dem. Jag var tvungen att ge upp och ge batteriet till en vakt, fick hans nummer och ringde honom när jag gick ut igen...

Vi träffade på en hel del människor som vi kände inne på området, kul var det. Bryans konsert var ungefär två timmar lång och han spelade en massa bra låtar. Han drog upp en tjej på scenen som fick sjunga med honom, hon såg väldigt lycklig ut! Efter konserten drog jag hem, jag var så himla trött. Några ville ha med mig till nattklubb och några till en bar, men jag orkade verkligen inte det.. Man blir trött av att vara på konsert och stå upp i flera timmar..

Så jag har alltså inga bilder eller videor från konserten, tråkigt nog...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0