Bussdag nummer 2

Idag gick det mycket smidigare att åka buss, kom hem på en halvtimme vilket är helt acceptabelt. Nu måste jag snart ut i djungeln igen (Indien) och ta ut pengar till hyran, då Pimpladyn kom in till mig och ville ha sina pengar! Fast jag är just nu fullt upptagen med att försöka hitta en direktbuss, det måste ju finnas! Annars vet jag inte hur jag kan ta buss på morgonen, då jag inte har en aning om vartifrån de startar. På kvällen är det så mycket trafik så de brukar alltid stanna vid alla rödljus, då kan man hoppa på. Men på morgonen är det inte lika säkert.. Då behöver man gå till bussplatsen, och det är den jag inte vet vart den är..


Comment
Postat av: Sannie

Jag har fått höra att jag är lik Kelly Osbourne :O Har du fått höra att du är lik någon kändis?

2011-02-01 @ 17:18:25
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej inte direkt! Tycker du att jag är lik någon eller?

2011-02-01 @ 18:03:20
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0