Busy busy busy

Idag var min kollega sjuk så jag var i princip ensam med alla elever. Jag fick lite hjälp med att kopiera, men utöver det så var jag själv. Det var lite hektiskt på morgonen men sen lugnade det ner sig ganska rejält, samt att många elever åkte hem ganska tidigt idag. Dock fick jag på kvällen oväntat privat jobb, så då blev jag återigen upptagen. Kommer förmodligen att bli klar imorgon kväll, men tills dess är jag busy! Just nu sitter jag hemma hos Rukesh tillsammans med en kompis och vi sitter och snackar, äter, spelar och jobbar. Skönt att man slipper sitta hemma fastän man har en massa arbeta att göra...

Skulle egentligen iväg på magdans idag, men jag kom iväg sent från jobbet så jag får se om jag hinner imorgon istället.


Alltså jag har så himla mycket bebishår! Det känns som det bara växer mer och mer!


Comment
Postat av: Anonym

Ja mkt bebishår är det :-)

Du är black woman i blond hair!!



Fina kläder också, jag känner mig sunkig som sitter hemma i myskläder..



Kram

2011-02-07 @ 19:53:24
Postat av: Sara

Haha, jaa det kan man väl säga.. Vem är du???

2011-02-08 @ 20:10:31
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är Lisa, jag trodde mitt namn kom med när jag skrev inlägget :-)

2011-02-09 @ 07:35:36
Postat av: Sara

Ja jag tänkte väl att det inte var en främling som skrev det där!

2011-02-09 @ 07:45:54
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Nisse

Bebishår?

Jaha... vad gör det?

Du är ju en jättefin tjej! ;)

2011-02-09 @ 23:42:22
Postat av: Sara

Haha,det gör väl inte så mycket, men det är lite irriterande.. Men tack ändå, Nisse.

2011-02-10 @ 10:07:33
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jaja... var du lite irriterad då! ;)

När kommer du hem till Sverige då? Skulle kunna tänka mig att leva med dig inkl bebishår resten av livet! :P

Sköt om dig!

2011-02-13 @ 00:49:48
Postat av: Sara

Haha, jag tror du kommer tröttna på mitt bebishår! =)



Sverige får nog vänta ett par månader till, kanske blir det till sommaren..

2011-02-13 @ 07:54:53
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0