....

Irriterande är det när internet inte fungerar där hemma! Fungerade inte på hela kvällen igår och inte heller imorse. Så igår kväll var jag ute tillsammans med Rukesh och Nalini. Vi åkte till nåt café och rökte vattenpipa och käkade. Efter det åkte vi till min nya lägenhet, då Nalini skulle hjälpa till att pruta på sängen som jag skulle köpa. Det slutade med att jag kunde få den gratis, om jag bara ska bo där en kort tid. Tack, tack! Vi satt hemma hos dem väldigt länge, säkert en timme och snackade om allt och inget. Sen skulle de iväg på middag och vi var tvugna att åka därifrån. Mina kompisar sa att det var en väldigt bra lägenhet, så jag får lita på deras smak och tycke. För mig är det bara en vanlig lägenhet, inget speciellt. Det finns liksom inte ens en takterass där! Men lägenheten är stor och ren, och läget är superbra. På en lugn gata, nära till det galna Koramangalalivet...

Vi träffade en till kompis och gick sedan ut och käkade tillsammans, vi var hemma strax innan tolv.

Ett stort Grattis till Anna som fyller år idag.. Hoppas du får en härlig dag...
 


Comment
Postat av: Anna

Tack vad du är söt!:D

2011-02-05 @ 15:23:48
Postat av: Sara

Japp =) Hade du det bra? Vad gjorde ni för någonting?

2011-02-06 @ 11:13:30
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi gjorde inte så mkt faktiskt. :) vi satt i köket och

Bara snackade skit hela kvällen, eller

Hela kvällen är väl att ta i, innan tolv sov jag ;)

2011-02-06 @ 12:28:47

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0