Helkväll

Igår när jag kom hem från jobbet lämnade jag datorn, sedan åkte jag, Rukesh och Nitin iväg för att äta lunch. Vi hamnade på våran favoritbar Banana beach och beställde in lite mat och satt och tjötade. Sedan blev det helt plötsligt kväll och vi satt fortfarande kvar och tjatade.. Inte förrän strax efter elva lämnade vi stället, bara för att åka på efterfest hemma hos en tysk kille som jag hade träffat i baren.. Vi hade hur kul som helst, och jag längtar tillbaks till igår... Härlig musik, en massa härliga människor, en stor tårta, massa mat, ledig.... Idag har jag varit ute och käkat lunch tillsammans med några kompisar, ikväll ska jag förmodligen ut och käka på en italiensk restaurang tillsammans med tysken och en italienare..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0