Hemsk sång

Som några av er vet, bor jag för tillfället i ett PG, paying guest. Mitt rum ligger vägg i vägg med familjen som hur ut rummet och det är otroligt lyhört, jag hör varenda utskällning som sker i det huset. Ibland kan det vara roligt när man får reda på lite skvaller och så (de få gånger det pratas engelska) men nu, jag tror jag dör! Det verkar som Pimpladyn har sånglektion hemma och hon sjunger hemskt! Det låter värre än mig, och för de fåtal som ens har hört mig sjunga kan då intyga att det måste vara otroligt hemskt!

Usch och fy, jag ska sätta på egen hög musik nu så jag slipper höra eländet!


Hör ni någonting?

Comment
Postat av: Vickan

Haha, vad grasligt! Fast du kan ju sjunga, du har ju t.om. vart med i ett band! haha

2011-02-12 @ 14:13:15
Postat av: Sara

Haham jaaa! Mitt band var det bästa bandet ever!

2011-02-12 @ 20:43:56
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0