I´m in love

Nyss hemkommen från en kväll tillsammans med en vän. Vi tog ett stopp på Baskin and Robbins, och tack Gud för det. Världens godaste glass har jag ätit idag, Raspberry love med Hallon då såklart och massa stora härliga chokladbitar... Det var månadens smak och kommer snart att försvinna, så nu måste jag hänga på BR varje dag så att jag kan tröttna och inte bli ledsen när smaken försvinner. Har redan planerat att ha det till frukost imorgon bitti, då det är på vägen till bussen!

Hade det roligt ikväll, ska förmodligen träffas imorgon också och gå på någon fest med en miljonär.. När min kompis berättade om mannen så kände jag att jag redan hade träffat honom. Han lät precis som en man jag träffade på FRO när jag var där. Om jag följer med imorgon, så får jag se om det är samma person...


Mmmm, I love.....


Comment
Postat av: Lisa

Åh miljonär!! Du frotterar dig med eliten nu :-)

2011-02-10 @ 08:56:49
Postat av: Sara

Haha, japp! Har man rätt kontakter så blir det så... Men får se om jag har lust idag, det är ju ändå mitt i veckan...

2011-02-10 @ 10:06:09
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vill också ha, även fast jag alltid uttalar namnet fel:-) Hoppas allt är bra med dig! Jag längtar till Indien massor, men får vänta en stund med att resa...KRAM

2011-02-10 @ 11:37:21
Postat av: Erik

Du har inte varit i Italien o ätit deras glass ;)



PS är också i b´lore om än temporärt i 3 månader..

2011-02-10 @ 13:36:44
Postat av: Sara

Jag kommer inte ihåg hur du uttalade det Sophia? Det är så roligt att ni ska ha barn, hoppas att allting är bra!



Nej Erik jag har inte varit i Italien och ätit glass, jag är säker på att jag kommer att älska den också! Men här i Indien är Baskin min favorit =).

Vad kul att du också är i Blore, vad ska du göra här? Och vart håller du till någonstans?

2011-02-10 @ 13:53:12
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0