Jag blir ensam kvar

Åh, alla jag känner åker till Goa ikväll, jag är så avundsjuk! Här i tråkiga Bangalore blir jag ensam kvar och kommer bara ha det tråkigt tills alla kommer tillbaks igen. Skit trist är det verkligen, men vad kan man göra.. Jag måste ju jobba, det finns ju typ bara fördelar med att plugga då man kan göra vad tusan man vill! Och jag förstår att man behöver den tiden, nu när jag vet hur det är att arbeta... Tänk vad skönt det var när man pluggade och bara kunde dra iväg när som helst. Synd att man pluggade i Sverige och inte i ett annat land där man kunde göra lite härliga utflykter..


Comment
Postat av: Lisa

Vad menar du att du inte kunde göra härliga utflykter? Du åkte ju till Sundsvall över dagen ibland! Ha ha!!

Skiweek i Åre, Sthlm, du åkte till NY på 1 veckas utflykt mm mm.



Kram

2011-02-08 @ 19:08:16
Postat av: Sara

Ja, Goa och Sundsvall är ju ungefär samma sak! Jo, jag gjorde ju en del utflykter, men jag vill kunna fortsätta med det! Så tråkigt att inte kunna åka iväg på sponatanresor längre...

2011-02-08 @ 20:06:53
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0