Kaos

Jag läser ju Aftonbladet dagligen, och nu har jag läst om hur mycket snö det är och att man ska lämna bilen hemma etc. Jag hoppas att det inte är så hemskt som det låter, då flera i min familj ska åka upp till Stockholm idag. Jag hoppas verkligen att de kommer iväg utan några problem... Jag kan meddela att för mig är det också kaos i trafiken. Det beror inte på snö såklart, utan på någon festival eller liknande som pågår i Adugodi, som ligger mellan mitt kontor och mitt hem. Märkte av det igår kväll då det tog lite längre tid att komma hem. Men imorse var det galet! Det tog mig en timme att komma fram, i vanligt fall tar det ungefär 20 minuter. Trafiken stod helt stilla!

Det var fullt med trafik, människor och försäljare. Jag ska nog stanna till där ikväll om jag inte kommer härifrån försent..

Det såldes bland annat dessa små statyer...

 
En massa, stillastående trafik...


Min buss i sikte!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0