Leela palace

Åkte till ett väldigt fancy place häromdagen, Leela palace, som ligger precis vid det sjukhuset som jag var på för länge sedan.. Jag var fullt upptagen med att må dåligt då, så att jag inte såg det..Men häromdagen fick jag chansen, och oj vad fint det var. Det var som en helt annan värld, och den världen var inte Indien... Jag, Rukesh och Nitin skulle egentligen ätit lunch där, men vi kom försent så det serverades ingen mat för oss. De hade även några småbutiker som vi kikade i.. Hade tänkt spela lite bowling också, men då hade Earnst & Young hyrt hela bowlinghallen, typiskt!










Comment
Postat av: mamma

Hej, hej



Roligt prata med dig igår.

Vilket fint ställe, är det ett hotel? Det ser inte ut som "kaos India" som vi har vänt oss att se.

En riktigt oas.



kram

mamma

2011-02-23 @ 18:01:43

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0