Legends of Rock

Träffade min vän Arron från England igår, vi gick till en bar i närheten av mitt hus, Legends of Rock, och åt och drack lite. Det var vi mot alla råttor. Vi satt ute på takterassen och där sprang det hur många råttor som helst. Arron är lite rädd för råttor så det var ganska kul! Han kunde inte sluta kolla runt sig hela tiden, haha..

Kvällen avslutades, som en ny tradition, på Baskin and Robbins med en stor kula Raspberry Love.. Extra hjärtan fick jag av killen som jobbade där också, han verkar tycka det är skitkul när jag kommer dit. Jag har sagt till honom att jag kommer varje dag tills min favvoglass är slut, det skulle inte förvåna mig om han inte vill sälja den till andra, så att jag ska komma dit extra många gånger, haha.. Nä, det var såklart ett skämt!
 




Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0