Lördag

Var ju ute tillsammans med mina kompisar i lördags, kommer inte ihåg namnet på stället, men det var kul i alla fall! Det var typ värsta dance battlen på dansgolvet, shit va kul det var.. Kändes som jag var med i någon film eller så! Jag dansade dock inte, då jag inte hade helt rätt kläder för att slänga mig på golvet om man säger så..

Jag slog vad med min vän Nitin, för att se om jag var någon speciell här. Vi slog vad om jag kunde få spela tillsammans med DJ på nattklubben, vi slog vad om tre kinderägg! Han tvingade iväg mig alldeles för tidigt på kvällen, jag kände direkt att det inte skulle gå. Såklart sade de nej, på grund av att dörrvakterna inte tillät. Så då gick jag såklart till vakterna och cheferna och pratade.. De sade att efter 11 kunde jag spela med dem. "Har du med dig din egna musik?" Haha, what! De trodde jag var proffessionell. När klockan var 11 gömde jag mig för jag ville absolut inte spela! Så, till Nitin vill jag säga; I didnt loose the bet, coz if I had gone to them again they would have let me play.. But since they thought I could play, I did not. Thats why I gave you a Kinderegg. Basically I won the bet, but I just wanted to be nice to you ;)



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0