Lördagskväll

Lördagen spenderades med att äta en sen lucnh på en dålig restaurang, dit ska vi aldrig mer gå tillbaks, dålig service och dålig mat. Efter lunchen åkte vi hem och spenderade många timmar på våran takterass, både i solen och i mörkret. Killarna var rädda för rovfåglar, så vi satt inte högst upp på toppen, utan lite längre ner. Vi satt och lyssnade på Spotify, Telugu låtar och lite svenska blandat.. Jag hade med mig mina små högtalare upp, så det blev bra ljud. Det är så härligt att kunna sitta ute, och även efter att solen har gått ner. Det behövs bara en liten sjal eller tunn tröja så fryser man inte.




Comment
Postat av: Lisa

Vilken fin bild på dig (den översta), du ser så snygg ut :-)



Kul att prata igår!



Kram

2011-02-07 @ 08:06:20
Postat av: mamma



Hej Sara

Jag säger samma

Du ser så snygg ut på bilden, men det är inte konstig, du är ju snygg.



Kram

2011-02-07 @ 10:16:18
Postat av: Sara

Thanks =)Min minifotograf Nitin tog kortet...

2011-02-08 @ 20:12:13
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0