Melodifestivalen

Med tanke på alla statusuppdateringar som jag nu har sett på Facebook, så verkar det inte som att jag missade speciellt mycket. De flesta har skrivit hur dåligt programmet var, och hur dåliga låtar blev framröstade. Det låter ju i och för sig som det brukar göra nuförtiden. Det där programmet var mycket bättre förr! Hemma har vi haft några inspelade videoband med Melodifestivalen från 90 och 91, då var programmet verkligen bra! Igår var jag helbusy, därav skrev jag ingenting i bloggen. Jag skriver senare vad jag sysslade med...

Nu ska jag klä på mig och ut och käka lite frukost. Jag är väldigt sugen på att sitta på takterassen och sola lite, men jag är rädd för de stora rovfåglarna.. Jag är fortfarnde lika vit som alla er där hemma, fastän jag bor i ett varmt land.. Typiskt att fåglarna ska gilla mig och mitt hår så mycket =(


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0