MG road

Där händer det grejer.. Det är där alla utlänningar håller till. Jag träffade de rätta människorna som guidade mig helt rätt i stadens djungel. Tydligen finns det en jättebra hemsida, typ som facebook, för alla utlänningar här i Bangalore! Skitkul ju, där skriver de vart alla fester är varje helg, och man får en massa tips och hjälp om man behöver det.

Jag började på 13th floor, tillsammans med Arron. Och som namnet avslöjar befinner sig klubben på 13de våningen. Härlig utsikt var det, supergod mat och drinkar.

13th floor

Sen var det dags för Valentines party på något fancy hotell. När jag går till restauranger och barer så brukar jag alltid kolla runt och undra "Vart är alla utlänningar?" Igår kollade jag runt och undrade "Vart är alla indier?" Men det var riktigt kul, träffade på spännande människor, en svensk tjej bland annat. Träffade även på portugis som blev sjukt besviken att jag inte kunde prata portugisiska med honom, förstår det. Han blev nog lite förtjust just på grund av att jag var halvportugis. Hans kompis sa att jag var en perfect match för honom då han alltid velat ha en svensk flickvän, och nu var jag ju både svensk och portugisisk... Men nej tack, jag tror inte det! Fick en ros av en annan söt kille, som jag satte i håret..


När festen tog slut chrashade jag och Arron en annan Valentines party. Jag försökte länge att komma in den riktiga vägen, men de lät oss inte komma in. Så tillslut hittade jag en bakdörr som var öppen så då smet vi in. Träffade på en indisk man som ville gifta sig med mig. Jag sa tack men nej tack. Därefter åkte vi hem!

Jag sitter på en låg stol, det är därför jag ser så himla liten ut jämfört med honom...

Jag har hört rykten om att Bryan Adams ska spela i Bangalore ikväll. Vi får se om det stämmer...


Comment
Postat av: Ella

Jag känner att jag blir lite nyfiken på åldern av den här Arron? =P

2011-02-13 @ 12:30:06
Postat av: Sara

Jasså det känner du =).. Han är 40+! Stillade jag din nyfikenhet nu?

2011-02-14 @ 06:37:52
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja, nu stillade du min nyfikenhet =P Vilken äldre vän du har ;)

2011-02-14 @ 11:57:51
Postat av: Sara

Hehe, jaa så blir det.. Utlänningar dras till utlänningar när man inte bor hemma. Han brukar hänga med mig och mina vänner då vi bor ganska nära varann..

2011-02-14 @ 12:14:49
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0