Minnen

Jag kommer ihåg när jag gick i skolan och man hade prov. Då var det alltid någon lärare som satt med i klassrummet så att man inte skulle fuska. Såklart, annars hade man ju gjort det. Och tänk att jag nu har blivit en sådan lärare. Jag sitter i klassrummet med alla de elever som har sitt prov idag, och vaktar. Ingen får gå på toaletten under provets gång, inget prat, ingen mobiltelefon under hela dagen. Jag måste säga att jag föredrar att vakta att göra provet! Hoppas det går bra för alla studenter, de har varit så nervösa i flera dagar, så det är skönt för dem att äntligen få göra provet och få det överstökat...


Haha, jag och min stalker. Hänger på coolaste nattklubben i stan!
Här sitter vi ute och njuter av värmen och utsikten som inte syns på bild


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0