Pimplady

Alltså den här människan som jag kallar Pimplady, min landlady, är en väldigt speciell människa. Hon älskar min granne (vilket såklart är bra) och bjuder med honom på massa saker. Mig kollar hon knappt åt och svarar pratar alltid otrevligt. Och jag funderar faktiskt över om min granne är mer omtyckt av henne än vad hennes son är. Imorse vaknade jag klockan sju! Inte frivilligt utan av att Pimpladyn var uppe och skrek på sin son att han måste plugga och han måste plugga mycket och länge... Klockan sju! Snälla ge honom lite sovmorgon, vad tusan han är ju bara 15 år.. Jag tycker så synd om honom. Pimpladyn är hemmafru så hon är typ konstant hemma, vilket gör att sonen nästan måste vara hemma hela tiden och plugga. När hon väl är bortrest i någon/några dag/ar så är han ute och ränner hela tiden och bjuder hem en massa kompisar..

Så jag har alltså varit vaken sedan sju, efter att hon skällt på sin son, började de där förbannade hundarna att skälla! Nu vet jag i alla fall vem hundarna har ärvt det av.. Hon säger aldrig till dem heller, vilket är jäkligt irriterande.. Men snart flyttar jag ju som sagt, vilket ska bli skönt!


Comment
Postat av: Lisa

Stackars kille som har henne som mamma..



Har du några planer till helgen?

På lördag på melodifestivalen igen! Jag gläds åt det och Kim bryr sig inte ;-)

Visste du förresten att Marie Sernholt är programledare? Ihop med Rikard Olsson



Kram kram

2011-02-03 @ 20:21:32
Postat av: Sara

Ja, jag tycker också ganska synd om honom faktiskt..

Inga helgplaner ännu, men jag hittar säkert på något roligt. Rukesh vill åka ut på någon utflykt så vi får se om vi gör det på lördag..



Åh, melodifestivalen. Du får säga till om det är några bra låtar så får jag youtuba dem..



Kram

2011-02-04 @ 09:42:04
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0