Provet är över

Skönt för alla elever att slippa tänka på det där något mer, eller de måste i och för sig vänta några veckor på att få reslutatet, men de behöver inte plugga mer åtminstone! Jag har suttit vakt mest hela dagen, under hörförståelsen och när de skulle prata fick de inte prata med varann. Några går inte alls att lita på så då var det i princip till att även följa dem till toaletten.

Jag var på jobbet tidigare idag, så jag kunde även sluta tidigt, vilket var otroligt skönt! Jag lämnade kontoret medans det fortfarande var ljust, det händer i princip aldrig annars! Så nu har jag hållit igång här hemma sedan jag kom hem, pysslat och fixat. Tänkte jag kunde ha det lite lugnt nu i några dagar, men jag ska visst iväg och träffa en annan vän ikväll, för middag och kanske någon drink. På vardagar är det skönt att allting i Bangalore stänger tidigt då jag måste jobba, men väldigt, väldigt trist på helgerna..

Så nu måste jag fixa till mig innan jag sticker ut igen! Har förresten använt mina Reebok Easytone idag, de känns mycket bra....


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0