Trauma

Jag hade precis, efter mycket om och men, gått över gatan när jag lämnade kontoret. När jag sedan hade gått i tio meter kom jag på att jag hade glömt min laddare till datorn! Det är som värsta projektet att ta sig över gatan här, då det är så mycket trafik, så jag orkade verkligen inte göra det två gånger till bara för att få min laddare... Så igår fick jag klara mig utan min bästis, det var ju lite jobbigt men jag klarade mig ändå.

Jag var hemma med mina kompisar på kvällen, vi satt bara hemma och gjorde inget speciellt.. Efter en stund gick jag ut i trapphuset då jag fick ett telefonsamtal.. Jag satt där en liten stund och så känner jag hur något kittlar till på armen. Jag börjar gallskrika (typ) slår iväg krypet och springer in i rummet och stänger dörren efter mig! En megastor kackerlacka hade hoppat på mig! Fy fasen vad äckligt det var.. Haha, mina kompisar undrade såklart vad som hade hänt, men jag var helt i chock, svettig som tusan och hade behov av terapi, så jag kunde inte prata... Jag har sett en stor kackerlacka innan, men inte en sådan här stor. Det är nog den största rasen som finns...

Nu har jag återhämtat mig, men det tog ett tag innan jag kunde slappna av och glömma det hemska som hänt mig..


Blä. Usch, jag får rysningar när jag ser den...


Comment
Postat av: Dana

Till och med jag får rysningar när jag ser den. Usch för kackerlackor!!

2011-02-20 @ 02:00:48

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0