Tidig dag

Gick från jobbet runt halv fem idag, då det varken fanns elever eller internet på jobbet! Inte mycket man kunde göra då... Idag ringde jag till head, head, head boss för Karnataka bank och klagade på allting som hade hänt mig. Han var jättetrevlig och sa att han skulle kolla in i alla problem som jag hade nämnt för honom, sedan skulle han höra av sig till mig. Efter en stund ringde min kompis managernKarnataka bank och ville be om ursäkt för allt som hänt mig, och han sa även att bossen hade ringt och sagt "This very nice girl called me and mentioned all the problems she had, why are you giving her all these problems!?" Haha, jaa det undrade faktiskt jag också! Jag tror han blev lite skraj när jag hade ringt till högsta chefen och klagat... Big boss ringde senare tillbaks till mig och sa att han ska ta till sig alla mina klagomål, och kan ni tänka er vad som hände sedan? En liten pojke kom med post till mig! Mitt lösenord och användarnamn till Internetbanken! Shit vilken bra dag alltså! Nu hoppas jag att jag aldrig mer behöver någonting från banken igen.


Comment
Postat av: Lisa

Wow, jag är imponerad av dig!!!

Calling the big boss gjorde susen :-)



Hoppas att internetbanken funkar bra.



Kram

2011-02-17 @ 17:48:52
Postat av: mamma

Det var bra att du ringde och fick tag i rätt person.Som du har ringt och ringt och det händer ingenting. Allt bra med dig?



Vi får försöka prata till helgen



Kram

2011-02-17 @ 18:02:02
Postat av: Sara

Japp, big boss var rätt person att ringa.. Nu ska jag bara försöka fixa bankkonto åt min kollega också men det borde ju gå smidigare den här gången...

2011-02-18 @ 14:19:53
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0