Trafik

Alltså, vissa borde inte få ha körkort. Om man inte ens kan se framför bilen när man kör rakt fram, vad sysslar man med då? Igår kväll efter att jag hade käkat min middag, gick jag runt och letade efter tiggarna. Jag hade tänkt ge dem min överblivna middag, men såklart fanns de inte någonstans när jag väl hade bestämt mig för att ge dem något.. Så jag gick hem istället med maten. När jag skulle gå förbi en bil som stod parkerad (trodde jag) blev jag tillknuffad! Tanten i bilen hade inte ens sett mig när jag gick framför bilen! Hon skulle ju rakt fram, vart kollade hon liksom?! Hon blev jätterädd och flög ut ur bilen och bad om ursäkt tusen gånger, det hände ju såklart ingenting, men jag blev ju lite skraj...

Idag har jag vart ute med kompisar och käkat middag ihop, vi åkte även runt och letade boende åt en kompis. Jag har ju redan mitt på det torra, vilket är skönt... Snart flyttar jag från Pimpladyn =)=)=) Nu är jag hemma och ska sätta på en film som jag kan somna till. Har försökt kolla på två filmer, tre nätter i rad nu, men inte lyckats se slutet på någon av dem.. Jag känner mig som min syrra, som är jättetrött på kvällarna och bara somnar hela tiden... Fast klockan är ju ändå över elva här, så jag är lite bättre än henne som brukar somna runt åtta ;)


Comment
Postat av: Lisa

Jag somnar inte alls vid 8 fnys

Nuförtiden orkar jag faktiskt vara uppe riktigt länge. Det är din andra syrra som somnar tidigt, så det så!



Kram

2011-02-16 @ 16:20:20
Postat av: Sara

Haha, det vet jag inte om jag tror på! ;)

Hur är det med din halsfluss? Hoppas du blir frisk snart, fick du vara länge på vårdcentralen eller?

2011-02-17 @ 04:01:44
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Satt på vårdis i typ 1.5 timme (helt ok) och läkarbesöket tog max 2 minuter. Det var verkligen in och ut igen. Nu skall jag ta tabletter 3 (!!) gånger om dagen i 10 dar... Jag hatar att svälja tabletter..



Hoppas du får en bra söndag! Hinner du prata i helgen?



Kram

2011-02-17 @ 08:19:11
Postat av: Sara

Ja, det var ju inte så lång tid som du var där.. Speciellt jobbigt är det ju att svälja tabletter när man har halsfluss! Fast det flytande är ju såååååå äckligt! Valde det en gång istället för tabletter, aldrig mer!



Ja, trevlig "Söndag" på dig också =). Jag hoppas jag har tid att prata i helgen, vi kan väl försöka på morran! Fixa webbcam också, så jag får se hur du ser ut!



Kram

2011-02-17 @ 15:14:03
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0