Utvilad

Inatt har jag sovit mina åtta timmar, som jag egentligen vet att jag behöver sova. Det har inte hänt på hela veckan så nu känner jag mig ordentligt utvilad! Jag behövde nog det där, har gått runt och varit halvtrött hela dagarna och knappt orkat göra någonting, men nu så är det bättre... Skulle egentligen gått ut igår ju, men jag orkade faktiskt inte det. Sängen och Beck - Levande begravd lockade mer...Men såklart så somnade jag mitt i filmen, typiskt mig att aldrig kunna se klart en hel film!

Nu är det snart dags för jobbet. All min energi som jag har samlat på mig under natten kommer ganska snabbt att försvinna då eleverna kräver mycket energi. Jag blir trött efter knappt 5 minuter med dem...

Ha en bra dag alla!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0