Vem gillar att packa egentligen?

Okej, nu har jag redan tröttnat! Har inte ens packat i fem minuter... Lyssnar på musik, just nu Byz och jag får en massa härliga minnen ♥. Så nu längtar jag tillbaks till Sverige och vårterminen 2006. En av de bästa tiderna i mitt liv faktiskt, jag hade nyss flyttat hemifrån, börjat plugga det jag ville och fått en alldeles underbar vän♥.

Min nya roomie ringde mig precis för att meddela att hon inte kommer vara hemma imorgon, så första dagen blir jag helt ensam med att bekanta mig med mitt nya boende... Hoppas jag kommer trivas! Men det tror jag absolut, och jag är mycket förväntansfull!


Nu ska jag fortsätta i fem minuter till!


Comment
Postat av: Lisa

Jag skall med spänning läsa hur flytten har gått, synd att jag inte kan vara med och hjälpa till.

Åh vad underbart med lägenhet och ett KÖK!!!

Glöm inte att ta bilder och visa hur det ser ut.



Kämpa på med packningen, så blir det inte så långdraget :-)



Kram kram

2011-02-25 @ 16:03:38
Postat av: Sara

Jaa, jag hade behövt lite hjälp.. Rukesh och hans kompis sitter på hans rum och vill inte hjälpa till! Trist... Men de får göra grovjobbet imorgon istället.. Med lite alkohol och musik så blir det vääääääldigt långdraget ;)

2011-02-25 @ 17:11:09
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0