1 Januari 2011

Nu maste man alltsa lara sig att skriva 2011 istallet for 2010.....

Igar kom jag fram till flygplatsen som jag skulle, men jag var oh sa orolig att mitt plan skulle vara forsenat eller installt. Nar jag kollade pa skarmen for alla plan var namligen alla plan till Mumbai, forutom mitt och ett till, forsenat eller installt, darav min oro. Planet kom ivag kanske tio minuter for sent, men jag landade fem over elva, alltsa fem minuter tidigare an planerat sa jag var nojd. Jag skyndade mig ut ut flygplatsen, motte Vinnie som vantade pa mig. Vi hoppade in i en rickshaw for att skynda oss till Juhu beach.

Vi fick ga ungefar tre kilometer da vagarna var avstangda, och ungefar 100 meter fran stranden kom tolvslaget, sa vi fick se det pa hall. Det var inte alls mycket raketer, istallet hade folk kopt en massa, massa ballonger, mestadels hjartformade, och slappte rakt upp i luften. Det var faktiskt valdigt fint, och miljosmart av alla att ha ballonger istallet. Det var forbjudet att ha raketer pa stranden pa grund av alla tusentals manniskor som var dar... Nar vi sag ballongerna sa borjade vi springa de sista hundra metrarna, och nar vi kom fram var hela stranden packad med manniskor!

Vi gick runt lite grann, blev forfoljda av alla som ville ha betalt for att ta kort pa oss, at lite mat och akte hem igen. En riktigt mysig nyar hade jag har i Mumbai. Hoppas ni hade en kul kvall ocksa.

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0