Ännu en dag

Sitter hemma och förbereder mig mentalt för att åka till banken senare idag. Jag har en förhoppning om att allt ska lösa sig idag, men jag vet inte om det är en för positiv förhoppning.. Ska snart iväg till jobbet, alla elever väntar på mig antar jag.. Det blir till att prata, prata och dela ut en massa olika hörförståelser och läsa upp för dem. De lite yngre eleverna har en massa papper att jobba med, så man får sitta med dem och hjälpa till bara. Är det lugnt kan man försiktigt börja prata lite grann med dem också.

Imorgon är det en helgdag här, har faktiskt ingen koll på varför, jag nickar bara och tar emot alla lediga dagar som jag får. Skönt att få sova ut på morgonen. Jag börjar få svårt att gå upp på morgonen nuförtiden. Jag snoozar typ alltid 30-45 minuter, det är så himla skönt att bara ligga kvar i sängen..
  
              


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0